Suche nach Beiträgen von Skazard

Erste Seite  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 152 Ergebnisse:


Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: Der user nach mir !

von Skazard am 22.02.2009 19:44

Stimmt nicht
Der User nach mir liebt Musik


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: ä, ö, oder ü ?

von Skazard am 22.02.2009 19:43

Bücher


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: Tauziehen (:

von Skazard am 22.02.2009 19:41

1002


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Now playing

von Skazard am 22.02.2009 18:49

Was hört ihr gerade?


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Was sind eure Lieblingsgames?

von Skazard am 22.02.2009 13:19

Meine sind:

>>World of Warcraft<<
Cod4, Cod5, Guitar Hero III, Guitar Hero World Tour


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: Was macht ihr zur Zeit??

von Skazard am 22.02.2009 09:32

ind schui ge


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: Metal = Brutal?

von Skazard am 22.02.2009 09:26

Metal = Brutal -> so ein scheiss !!
Metal is des genialste wos gibt ! find i hoid. Metal is de spielarisch aunspruchsvollste musikrichtung des gibt.
Metal is genau des gegnteil von brutal, won i jz wegn iagndan scheis foi lestig bin daun ziag i ma sowos eine wie:
Die Apokalyptischen Reiter- Es wird schlimmer (http://www.youtube.com/watch?v=Mqhq6HDNh8o) oda:
Disturbed- Prayer (http://www.youtube.com/watch?v=9sDnasZvLA4) oda:
Nonpoint- Bullet with a name (http://www.youtube.com/watch?v=dOO4VZeH4-g&feature=channel_page)
und daun geds ma wida bessa. Metal is a Musik zum obreagiern. I zuck zum beispü ba sowos wie i kissed a girl von katy perry oda polarkreis 18 aus. sowos is daun a musik zum lestig wean.
des is mei meinung dazua. won wea des gegntöi dengt, is mia des egal, i find sowos daun nua schwochsinn


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: FAVORITS

von Skazard am 22.02.2009 09:08

cloverfield


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Re: Was ist für euch Hip-Hop??

von Skazard am 22.02.2009 08:57

Im Grunde hoss i Hip-Hop.
De oanzign de ma gfoin san K.I.Z. Sunst find i ois foi scheisse
Ob K.I.Z übahaupt zu Hip-Hop ghean was i ned. De meisn Liadl von eana san so in de richtung, oba se mischn des a weng mid Rock, Metal und a weng Techno und i find des mochns foi guad.
Sunst so Bushido etc. find i persönlich foi scheisse


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.02.2009 08:57.

Skazard

30, Männlich

Beiträge: 152

Eure Lieblingsserien

von Skazard am 22.02.2009 07:46

Hi,
i faung moi au, meine san: Two and a half man, und Still Standing


Erstellle Signaturen auf anfrage. Eine Nachricht mit ungefähren Vorstellungen an mich genügt.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite